Саяхаттау кезінде жолаушылар көптеген кезеңдерден өтеді, олардың әрқайсысында компаниялар өздерінің әлеуетті клиенттерімен сөйлесіп, оларға пайдалы әрі қажет болатын ақпаратты ұсына алады.
1БЕЛСЕНДІ
2ТАҢДАУ
3ТИІМДІ ӨЗАРА
4ЗЕЙІН
1БЕЛСЕНДІ
АУДИТОРИЯ
20-60 жас аралығындағы әр түрлі елдердің мобильді азаматтары, олардың ішінде компания басшылары, бизнес иелері, кеңсе қызметкерлері мен табыс деңгейі орташа және орташадан жоғары саяхатшылар бар.
2ТАҢДАУ
МҮМКІНДІГІ
Аудиториямен іскерлік немесе туристік ағындарды таңдай отырып, саяхаттау мақсаттары бойынша жұмыс істеуге болады. Біздің кейбір әдістеріміз арқылы жарнамаларды аптаның, рейстердің, қаланың және елдің белгілі бір күндері орналастыруға болады.
3ТИІМДІ ӨЗАРА
ІС-ҚИМЫЛ
Жарнамамен байланыс минут бойы, ал «бару-қайту» ұшуларының арқасында қайталау нәтижесінде сағат бойы созылады. Әр түрлі тәсілдер мен безендірудің көмегімен wow-әсерге қол жеткізуге, жалпы қамтуды арттыруға немесе клиенттің әрекетін белсендіруге болады.
4ЗЕЙІН
ҚОЮ
Жолаушының назарын басқарып, фокусты науқанға аударуға болады. Ұшақта адам бірнеше сағат бойы интернет желісіне қолжетімсіз бір жерде отырады, бұл оны қоршаған ортаны: журналдарды, креслолардың арқаларын, қалталардағы жапсырмаларды зерттеуге мәжбүр етеді.